نایلکس دسته رکابی

نایلکس دسته رکابی فروشگاهی

میهن پلاست تولید و توزیع کننده انواع نایلکس دسته رکابی جهت مصرف فروشگاهی و هایپر مارکت ها می باشد.

در میهن پلاست نایلکس ها به دو صورت شفاف و شیری تولید میشود، نایلکس به خاطر ضخامت کمتر به نسبت نایلون و تعداد در کیلو بیشتر از پرمصرفترین ها در انواع فروشگاه ها می باشد.

یکی از تفاوت های اصلی نایلون و نایلکس مواد اولیه ای است که برای تولید آنها استفاده میشود نایلکس از پلی اتیلن سنگین تولید میشود که دارای جنس خشکی میباشد و نرمی و براقی نایلون را ندارد و کمی مات است و به همین دلیل می تواند وزن های بالا را تحمل کند. نایلون از پلی اتیلن سبک تولید میشوند.

مصرف عمده نایلکس ها در تره بارها و انواع فروشگاه های زنجیره ای مانند شهروند، کوروش، رفاه و... می باشد که برای حمل موارد خرید شده نیاز به یک کیسه مفاوم دارند.

در صورتی که برای تولید این نوع پلاستیک ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود محصول دارای بالاترین کیفیت می باشد. نایلکس ها به راحتی تغییر رنگ و شکل نمیدهد و با هر کششی پاره نمی شود.

در صورتی که برای تولید نایلکس از مواد اولیه درجه دو و سه که معمولا مواد بازیافتی هستند استفاده شود، نایلکس ها در درجه بندی های دیگری قرار میگیرد که این نایلکس ها برای حمل مخصوصا مواد غذایی مناسب نیستند و معمولا برای کیسه زباله استفاده میشه.

 

نایلکس‌های دسته رکابی در سایزهای استاندارد زیر تولید میشود

30x40

37x47

45x55

55x65

65x75

75x90

و انواع سایزهای سفارشی کیسه های دسته رکابی نایلونی و نایلکسی.

 

در انتحاب سایز نایلکس دقت کنید چون ابعاد اعلامی مجموع عرض نایلکس بعلاوه کاست کنار آن هست و ابعاد روی نایلکس کوچکتر است.

 

برای سفارش نایلکس دسته رکابی با توجه به تعداد رنگ طرح و میزان سفارش به صورت چاپ ماشینی و چاپ سیلک امکان تولید وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر راجب چاپ روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

: 1401/04/03     : 2704 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تنظیمات
این پرونده را به اشتراک بگذارید :
Facebook Twitter Google LinkedIn